تفاوت فلاش تانک گبریت آلفا و سیگما

تفاوت استراکچر وال هنگ گبریت الفا و سیگما

یکی از اصلی ترین سوالات مصرف کننده فلاش تانک ها گبریت تفاوت فلاش تانک گبریت سیگما و آلفا در چیست و بقولی استراکچر آلفا و سیگما چه تفاوتی دارند ؟

فلاش تانک توکار گبریت در سه مدل فلاش تانک آلفا و فلاش تانک سیگما و امگا تولید می گردند . فلاش تانک توکار گبریت یا که گاهی به آنها استراکچر توکار گبریت هم اطلاق می شود در داخل دیوار قرار گرفته لذا مخزن فلاش تانک و لوله‌های آن قابل رویت نبوده و تنها کلید فلاش تانک توکار گبریت بر روی دیوار قابل مشاهده می باشند که نه تنها باعث صرفه‌جویی در فضا می گردند و بلکه فضا سرویس بهداشتی را مدرن و شیک می نمایند . البته فلاش تانک ها باعث صرفه جویی تا حدود 60 درصد در میزان آب مصرفی نیز شده که از دیگر مزیت های این محصولات می باشد .


فلاش تانک های توکار گبریت در دو مدل فلاش تانک های آلفا و فلاش تانک های سیگما تولید شده که در این مقاله سعی می گردد تفاوت های این دو مدل بصورت کامل و جامع بررسی گردد .


فلاش تانک توکار گبریت آلفا GEBERIT Alpha :

از سری محصولات اکونومی شرکت گبریت سوییس بوده و  برای نصب در سرویس زمینی ( ایرانی ) و نصب در سرویس فرنگی می باشد ؛ که با ابعاد حداقلی در عرض و عمق، طراحی شده و این امکان را ایجاد می کند تا محدودیتی برای نصب آن باقی نماند!

برند گبریت از لحاظ نوع طراحی و کیفیت ساخت، از پیشروهای این محصول می باشد که با تنوعی که در ساخت محصولات خود به کار می برد یک گزینه ایده آل می باشد.



فلاش تانک گبریت سیگما Geberit Sigma :

فلاش تانک های توکار سیگما معمولا بخاطر نوع مکانیزم و ساختار عموما برای والهنگ یا توالت فرنگی مورد استفاده قرار می گیرند. البته برای توالت ایرانی نیز میتوان از این نوع استراکچر توکار گبریت استفاده کرد. فلاش تـانک توکار گبریت  شامل دو مدل فلاش تانک وال هنگ (8 سانت) و فلاش تانک توکار وال هنگ (12 سانت) است.



تفاوت ظاهری فلاش تانک توکار گبریت آلفا و سیگما

تفاوت ظاهری فلاش تانک توکار گبریت آلفا و سیگما


فلاش تانک های توکار گبریت آلفا و سیگما تفاوت ظاهری چندانی نداشته و میتوان تفاوت های ظاهری را در موارد ذیل خلاصه کرد :


  • فلاش تانک آلفا فاقد پروفیل افقی بالای فلاش یا استراکچر می باشند .


  • فلاش تانک های آلفا فاقد لوله ارسال برقIR بوده که این مورد در نوع عملکرد آنها نیز موثر است .





از دیگر تفاوت های ظاهری این مدل فلاش تانک تفاوت در نوع درپوش فلاش تانک الفا نسبت به سیگما در ظاهر است .

تفاوت عملکردی فلاش تانک های گبریت آلفا و سیگما


فلاش تانک های گبریت سیگما دارای لوله ارسال برق(IR) بوده که برای انواع کلیدهای هوشمند ، تاچ و حرارتی مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر این برای ساختار وال هنگ های هوشمند و نیمه هوشمند نیز مورد نیاز هستند .


لذا بدلیل ساختار فلاش تانک گبریت سیگما ، در صورتیکه تصمیم به استفاده از وال هنگ های هوشمند و نیمه هوشمند گبریت در سرویس بهداشتی خود دارید حتما باید فلاش تانک توکار سیگما یا همان استراکچر توکار سیگما استفاده نمایید . پس اگر در آینده نیز ممکن است بخواهید نوع وال هنگ خود را تعویض کرده و از انواع هوشمند استفاده نمایید ، باید در خرید و انتخاب نوع فلاش تانک توکار خود دقت کنید .



تفاوت در کاربرد کلیدهای فلاش تانک در فلاش تانک های آلفا و سیگما

در برند گبریت کلید های هر گروه با نام همان گروه معرفی شده لذا کلیدهای مرتبط با فلاش تانک آلفا با نام کلید فلاش تانک الفا و کلیدهای مرتبط با فلاش تانک سیگما با نام کلید فلاش تانک سیگما ، نام گذاری می گردند.

کلید های فلاش تانک توکار گبریت سیگما که به گروه لوکس نیز معروف می باشند دارای تنوع بسیار بیشتر نسبت به کلید فلاش تانک آلفا بوده و انتخاب مصرف کننده برای دیزاین راحت تر می نمایند .

لذا اگر مدرن بودن بیشتر فضای سرویس های بهداشتی و همچنین استفاده از کلید های هوشمند یا تاچ مورد نظر شما می باشد حتما قبل از انتخاب استراکچر یا فلاش تانک توکار خود ، موارد را در نظر بگیرید.درصورتی که فلاش تانک توکار سری گبریت آلفا Geberit Alpha در گروه فلاش تانک توکار اکونومی ( اقتصادی) قرار دارند و فقط کاربرد ظاهری مشابه گروه سیگما دارند  


عضویت در خبرنامه

دفتر مرکزی
تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان گرمسار غربی، کوچه مفتاح، پلاک 1، واحد 1
©2024 Geberit, All Right Reserved