محصولات
فلاش تانک توکار گبریت

فلاش تانک توکار گبریت

فلاش تانک گبریت یا بعبارت صحیح تر فلاش تانک توکار گبریت که به عنوان وال هنگ گبریت نیز شناخته می شود یکی از جدیدترین و قابل اطمینان ترین فلاش تانک های توکار بوده که توسط شرکت گبریت تولید می شوند . این نوع فلاش تانک ها یک سیستم تخلیه مدرن برای توالت فرنگی دیواری و گاهی توالت شرقی (ایرانی ) بوده که در داخل دیوار نصب و ظاهری شیک و امروزی به سرویس بهداشتی شما می دهد. این نوع فلاش تانک مزایای متعددی نسبت به فلاش تانک های روکار سنتی دارد ، که البته به اشتباه گاهی سیفون توکار گبریت یا استراکچر توکار گبریت نیز گفته می شوند.


فلاش تانک توکار گبریت در سه مدل زیر تولید می شوند :


فلاش تانک گبریت مدل آلفا


فلاش تانک گبریت مدل سیگما


فلاش تانک گبریت مدل امگا





مزایا فلاش تانک توکار نسبت به روکار :

  • صرفه جویی در فضا: فلاش تانک های توکار فضای کمتری اشغال می کنند و می توانند به شما کمک کنند تا فضای بیشتری در حمام خود ایجاد کنید.
  • طراحی زیبا: این نوع فلاش تانک ها با طراحی های متنوع و مدرن می توانند زیبایی دکوراسیون حمام شما را ارتقا دهند.
  • کاهش صدا: فلاش تانک های توکار به دلیل قرارگیری در داخل دیوار، صدای کمتری نسبت به فلاش تانک های روکار تولید می کنند.
  • نظافت آسان: با حذف مخزن فلاش تانک از روی دیوار، تمیز کردن اطراف توالت فرنگی آسان تر می شود.


برای اطلاعات بیشتر میتوانید به تفاوت های فلاش تانک روکار و توکار مراجعه کنید .


انواع فلاش تانک توکار گبریت:

گبریت در سه مدل اصلی فلاش تانک توکار را ارائه می دهد:


فلاش تانک گبریت آلفا: این مدل برای فضاهای کوچک یا زمانی که به عمق نصب کمتری نیاز دارید، ایده آل است. این مدل، کوچک و فشرده طراحی شده است تا در محدودیت های فضایی به راحتی نصب شود.


فلاش تانک گبریت سیگما: : این مدل پرفروش ترین و پرکاربردترین فلاش تانک توکار گبریت است. فلاش تانک گبریت سیگما دارای ابعاد و عمق استاندارد و مناسب برای نصب در انواع محیط‌ها است. به دلیل قابلیت‌های متنوع و نصب و استفاده آسان، فلاش تانک گبریت سیگما گزینه محبوب و توصیه شده‌ای برای طیف گسترده ای از کاربرد ها می‌باشد.


فلاش تانک گبریت امگا : فلاش تانک توکار مدل امگا گبریت، لوکس ترین و گران ترین مدل در بین این سه مدل است. مدل امگا دارای قابلیت های پیشرفته ای مانند سیستم صرفه جویی در آب بیشتر، سیستم ضد چکه و .. است که آن را به انتخاب مناسبی برای افرادی تبدیل می کند که به دنبال یک فلاش تانک با ویژگی های پیشرفته و ظاهر لوکس هستند.


فلاش تانک های گبریت الفا و سیگما در چندین موضوع تفاوت دارند 1- ابعاد 2- ظاهر 3- عملکرد 3- تنوع استفاده کلید تخلیه و ...

برای بررسی بیشتر میتوانید به تفاوت های فلاش تانک گبریت آلفا و سیگما و همچنین بررسی فلاش تانک امگا مراجعه نمایید .

مزایای فلاش تانک توکار گبریت:


  • سیستم تخلیه قوی و کارآمد: فلاش تانک های توکار گبریت از مکانیزم تخلیه قدرتمندی برخوردار هستند که به طور کامل کاسه توالت را تمیز می کند.


  • سیستم صرفه جویی در آب: این نوع فلاش تانک ها دارای سیستم های دو حالته تخلیه هستند که به شما امکان می دهد تا در مصرف آب صرفه جویی کنید.


  • قابلیت تنظیم ارتفاع: می توانید ارتفاع دکمه فلاش را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.


  • گارانتی طولانی مدت: گبریت ضمانت طولانی مدتی برای فلاش تانک های توکار خود ارائه می دهد.


  • قابلیت های پیشترفته : فلاش تانک های گبریت در گذر زمان دارای دارای قابلیت های پیشرفته ای مانند سیستم Aquaclean ، سیستم DuoFresh و ... شده اند که میتوانند فواید زیادی برای سلامتی و بهداشت شما داشته باشد.


برای اطلاعات بیشتر به بررسی جامع سیستم Aquaclean گبریت مراجعه نمایید .


نکاتی که برای انتخاب یا خرید فلاش تانک توکار گبریت باید در نظر داشته باشیم:


  • ابعاد فضای پشت دیوار: قبل از خرید فلاش تانک توکار، فضای موجود در پشت دیوار را اندازه گیری کنید و بر اساس فضای موجود و همچنین ارتفاع نصب فلاش تانک را نیز در نظر بگیرید و سپس فلاش تانک گبریت خود را انتخاب کنید . بطور مثال شما میتوانید از فلاش تانک های با ضخامت 8 سانتیمتر یا 12 سانتیمتر یا امکان پذیر بودن تنظیم ارتفاع استفاده نمایید .


  • تکنولوژی های مورد نیاز : فلاش تانک گبریت خود را بر اساس تکنولوژی مورد نیاز خود انتخاب کنید مثلا شاید شما در مدل آلفا نتوانید تکنولوژی هایی مانند Aquaclean را استفاده نمایید .


  • نوع توالت فرنگی: اطمینان حاصل کنید که فلاش تانک توکار با نوع توالت فرنگی شما سازگار باشد.باید توجه کنید شما توالت فرنگی زمینی استفاده می کنید یا توالت فرنگی دیواری و سپس نوع فلاش تانک گبریت خود را انتخاب نمایید .



  • سیستم تخلیه: مدل هایی را انتخاب کنید که دارای سیستم تخلیه کارآمد باشند ، بطور مثال سیستم های دو زمانه با قابلیت تنظیم


  • طراحی دکوراسیون : شما با توجه به ساختار دکوراسیون وظاهر فضای بهداشتی خود باید فلاش تانک و کلید ها ی خود را را انتخاب نمایید . این توجه به زیبایی دکوراسیون شما می افزاید.


  • نوع کلید تخلیه : گبریت طیف وسیعی از کلیدهای تخلیه را در طرح ها و رنگ های مختلف ارائه می دهد ، لذا بر حسب نوع ساختار ، طراحی انتخاب نمایید .


  • کیفیت ساخت : محصولات گبریت دارای کیفیت بالا و قابل اعتماد برای طراحی حمام های مدرن هستند از نمونه این موارد میتوان به ساختار فولادی مستحکم ، تحمل بار توالت فرنگی دیواری تا 400 کیلوگرم (880 پوند) ، مخزن یک تکه و بدون درز ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی بالا (PE-HD) با دوام بالا


  • مصرف آب: به دنبال مدل هایی باشید که دارای سیستم های صرفه جویی در آب باشند.


  • گارانتی: از خرید فلاش تانکی که دارای گارانتی طولانی مدت باشد، اطمینان حاصل کنید.


  • قیمت:قیمت فلاش تانک توکار گبریت به مدل و ویژگی های آن بستگی دارد.


  • نیازهای خود:قبل از خرید، به نیازهای خود از فلاش تانک توکار فکر کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال سیستمی هستید که در مصرف آب صرفه جویی کند، مدلی را انتخاب کنید که دارای سیستم تخلیه کم مصرف باشد.


مشاوره با متخصص : فلاش تانک توکار گبریت انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال یک راه حل شیک، کارآمد و کم صدا برای تخلیه توالت فرنگی خود هستند. با طیف گسترده ای از مدل ها و ویژگی ها برای انتخاب، می توانید فلاش تانک توکاری را پیدا کنید که به طور کامل نیازهای شما را برآورده کند.اگر در انتخاب فلاش تانک توکار مناسب هنوز هم مشکل دارید، می توانید با یک متخصص مشاوره نمایید .


کارشناسان ما در گبریت مارکت با افتخار آماده پاسخگویی و مشاوره در تمامی مراحل می باشند .



عضویت در خبرنامه

دفتر مرکزی
تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان گرمسار غربی، کوچه مفتاح، پلاک 1، واحد 1
©2024 Geberit, All Right Reserved