محصولات

 

فلاش تانک های توکار گبریت آلفا


شرکت گبریت یکی از برندهای معتبر و پیشرو در زمینه تولید فلاش تانک های توکار است. این شرکت با سال ها تجربه در این حوزه، محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی مدرن را به بازار ارائه می دهد. امروزه، بسیاری از مصرف کنندگان فلاش تانک های توکار را به سیفون های رایج بازار ترجیح میدهند.  فلاش تانک توکار به دلیل طراحی و نصب داخل دیوار، به صرفه جویی در فضا کمک کرده و یک فضای مینیمال و زیبا را برای شما به وجود می آورد. فلاش تانک های توکار گبریت در سه مدل آلفا، سیگما، و امگا به بازار ارائه میشوند.


 انواع فلاش تانک های توکار آلفا


فلاش تانک های توکار گبریت آلفا از جایگاه کاربرد به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

 

1. فلاش تانک گبریت توکار آلفا - وال هنگ:

این مدل از فلاش تانک ها به صورت توکار در داخل دیوار نصب می شوند. طراحی این محصولات بسیار ساده و استاندارد است، به گونه ای که در هر نوع فضایی از خانه یا ساختمان می توان آن ها را به راحتی جای داد.

ویژگی های مهم این فلاش تانک ها شامل:

 

نصب توکار در داخل دیوار برای صرفه جویی در فضا

طراحی ساده و استاندارد برای سازگاری با هر دکوراسیونی

سیستم پر کردن مخزن کارآمد و بهداشتی

استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا برای دوام و مقاومت بالا


 

2. فلاش تانک توکار زمینی (مخصوص توالت ایرانی):

مدل هایی از فلاش تانک گبریت آلفا علاوه بر امکان اتصال به  وال هنگ، قابل استفاده در توالت های ایرانی نیز بوده و این نوع فلاش تانک ها به صورت توکار نصب می شوند و همان طراحی ساده و سیستم پر کردن مخزن کارآمد را دارا می باشند .


هر دو مدل فوق از نظر کیفیت ساخت، طراحی مدرن و کارایی عالی در رده محصولات برتر گبریت قرار دارند و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده و دارای گارانتی معتبر هستند. با توجه به طراحی مدرن و کارایی عالی، فلاش تانک های توکار گبریت آلفا انتخاب مناسبی برای تمام فضاهای حمام و سرویس بهداشتی محسوب می شوند.


خرید فلاش تانک توکار گبریت آلفا


برای اطلاع از قیمت فلاش تانک توکار گبریت مدل آلفا و خرید فلاش تانک توکار گبریت آلفا، همچنین مشاوره رایگان، با کارشناسان گبریت در تماس باشید.


عضویت در خبرنامه

دفتر مرکزی
تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان گرمسار غربی، کوچه مفتاح، پلاک 1، واحد 1
©2024 Geberit, All Right Reserved