محصولات

 فلاش تانک توکار گبریت سیگما


فلاش تانک گبریت یا به عبارت صحیح تر فلاش تانک توکار گبریت که به عنوان فلاش تانک وال هنگ گبریت نیز شناخته می شود یکی از جدیدترین و قابل اطمینان ترین فلاش تانک‎های توکار بوده که توسط شرکت گبریت تولید می شوند؛ و در سه مدل آلفا، سیگما و امگا ساخته شده و به بازار ارائه میشود.


انواع فلاش تانک توکار گبریت سیگما


فلاش تانک های توکار گبریت سیگما از جایگاه کاربرد به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:


1. فلاش تانک توکار وال هنگ گبریت سیگما:

این فلاش تانک های توکار که در داخل دیوار نصب می شوند، از سیستم پر کردن مخزن بسیار کارآمد و بهداشتی بهره می برند. این ویژگی باعث می شود که مصرف آب به حداقل برسد و همچنین فرایند پر کردن مخزن به سرعت و به راحتی انجام شود. همینطور، طراحی توکار این فلاش تانک ها باعث شده که فضایی از سرویس بهداشتی اِشغال نشود.

 

2. فلاش تانک توکار زمینی (مخصوص توالت ایرانی) گبریت سیگما:

فلاش تانک توکار زمینی گبریت سیگما در واقع مدلی از فلاش تانک های این برند است که امکان استفاده در توالت های ایرانی نیز دارا می باشند. طراحی خاص این مدل، مزایای زیادی را برای کاربران فراهم می کند. ابتدا اینکه این فلاش تانک ها به دلیل داشتن سیستم پر کردن مخزن بسیار کارآمد و دقیق، موجب کاهش مصرف آب می شوند. همچنین جانمایی آنها در داخل دیوار، فضای بیشتری را برای استفاده کاربر در توالت ایرانی ایجاد می کند. این ویژگی ارگونومی بهتر را برای کاربران فراهم می آورد. علاوه بر این، نصب و تعمیر این مدل های توکار زمینی نیز به مراتب ساده تر و راحت تر از برخی فلاش تانک های دیگر است. در مجموع، فلاش تانک توکار زمینی گبریت سیگما برای کاربران توالت های ایرانی گزینه ای مناسب و کارآمد محسوب می شود.


3. فلاش تانک نیم فریم گبریت سیگما:

طراحی این نوع فلاش تانک به این صورت است که دارای فریم نیمه میباشد. این محصول ضمن برخورداری از طراحی منحصر به فرد، از سیستم پر کردن مخزن پیشرفته ای نیز بهره می برد. این ویژگی باعث می شود که کارایی و مصرف آب این فلاش تانک به گونه ای بهینه باشد که هم راندمان عملکرد و هم حفظ بهداشت را تضمین کند.


 خرید فلاش تانک توکار گبریت سیگما


در مجموع، گبریت سیگما با تمرکز بر بهبود عملکرد فلاش تانک ها، محصولاتی را ارائه می دهد که کاربران را به لحاظ کارایی و بهداشت راضی نگه می دارد. علاوه بر ویژگی های خوب، قیمت فلاش تانک توکار گبریت سیگما نیز به نسبت کارایی، بسیار مناسب میباشد. 


عضویت در خبرنامه

دفتر مرکزی
تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان گرمسار غربی، کوچه مفتاح، پلاک 1، واحد 1
©2024 Geberit, All Right Reserved