محصولات

کلید فلاش تانک گبریت :


کلید فلاش تانک توکار گبریت یا کلید تخلیه فلاش تانک توکار گبریت یکی از اجزا اصلی و مهم فلاش تانک‌های توکار گبریت بوده و وظیفه عملکردی آنها هدایت آب و تخلیه آن از درون مخزن فلاش تانک بوده و عملا جایگزین اهرم های تخلیه قدیمی شده اند . این تخلیه آب مخزن باعث ورود آب به داخل توالت فرنگی گبریت یا وال هنگ گبریت شده لذا گاهی به آن ها کلید وال هنگ یا کلید توالت فرنگی نیز می گویند .


کلیدهای فلاش تانک دارای انواع و مدل‌های مختلفی بوده و بر اساس جنس ؛ طرح؛ رنگ و اندازه این محصول با یکدیگر متفاوت هستند. این کلید بر روی دیوار و نزدیک توالت فرنگی یا وال هنگ نصب شده تا دسترسی به آن آسان باشد


کلیدهای فلاش تانک بر اساس استراکچر و برند تولید کننده دارای دسته بندی های زیادی هستند که ما در این بخش به توضیح در ارتباط با کلید فلاش تانک های گبریت که میتوان آنها را به جرات یکی از بهترین و باکیفیت ترین کلیدهای فلاش تانک نام برد صحبت میکنیم .


کلید های فلاش تانک گبریت مانند تمامی کلیدهای توکار هم سطح با سطح دیوار قرار میگیرند و از هرگونه اختلال در طراحی جلوگیری کرده و ظرافت طراحی آنها نه تنها با آخرین متد طراحی مطابقت دارد، بلکه با طراحی فوق العاده زیبایی که دارند به زیبایی محیط نیز کمک میکنند. 


کلید فلاش تانک توکار گبریت شامل دو دکمه اصلی است که هر یک کار خاصی را انجام می‌دهند. یک دکمه برای صرفه‌جویی در آب با امکان تخلیه آب کمتر (حدودا نصف مخزن ) و کلید دیگری تخلیه کامل مخزن آب استفاده می‌شود تا سرویس بهداشتی کاملاً تمیز گردد.


کلید های فلاش تانک گبریت ضد خش و مقاوم در برابر شوینده‌های غیر اسیدی بوده و معمولا جنس این قطعه از ABS می‌باشد. رنگ کلیدها ثابت و دارای ظاهری زیبا هستند. کلیدها گاهی به شکل بیضی یا مستطیل بوده و دکمه بر روی آن مستطیلی / دایره و مدل فلت اشاره کردتولید می‌شوند که معمولا تفاوت طرح های آن تغییری در قیمت کلید فلاش تانک ایجاد نمیکند.


از جمله نکات مهمی هنگام خرید کلید فلاش تانک توکار گبریت ساختار استراکچر فلاش تانک و نوع فلاش تانک مورد استفاده هست بطور مثال فلاش تانک های آلفا دارای کلیدهای مختص خود و فلاش تانک های سیگما دارای کلید های مختص بخود می باشند .


نکته مهم دیگر در هنگام خرید کلید فلاش تانک گبریت باید در نظر گرفت؛ ظاهر و رنگ آن می‌باشد که لازم است با محیط داخل سرویس بهداشتی هماهنگ باشد. کیفیت؛ عملکرد و کارایی این محصول نیز حائز اهمیت است. 



یکی دیگر از دلایل اصلی استفاده از کلید های توکار استفاده از کلید مکانیزم توکار ، دسترسی به بخش داخلی دیوار جهت تعویض و یا تعمیر قطعات فلاش تانک توکار است. به عبارت دیگر به دلیل اینکه استراکچر فلاش تانک توکار در درون دیوار قرار میگیرد ، در صورت خرابی و نیاز به تعمیر میتوانیم با باز کردن کلید فلاش‌ تانک به فضای درونی دیوار دسترسی داشته باشیم و نیازی به تخریب دیوار نداشته باشیم.


 


انواع کلید فلاش تانک از نظر ساختار 

کلیدهای فلاش تانک گبریت به دو گروه اصلی :

کلیدهای فلاش تانک آلفا

کلیدهای فلاش تانک سیگما


مزایای استفاده از کلید فلاش تانک توکار گبریت

  • با توجه به طراحی های متفاوت در ساخت برای هر فضایی مناسب بوده و براحتی می‌توان آن را با دکوراسیون و فضای سرویس بهداشتی مورد نظر هماهنگ نمود.
  • با توجه به ساختار تعریف شده و با توجه به امکان استفاده از دو کلید کوچک و بزرگ دارای قابلیت تنظیم حجم آب هستند و در مصرف بهینه آب وصرفه‌جویی آن تاثیر بسزایی دارد و هزینه‌های مصرفی آب شما به‌شدت کاهش خواهد یافت.
  • با توجه به ساخت ضد صدای سیستم ، سروصدای زیادی نداشته و از این‌ رو اگر اتاق‌خواب شما در کنار سرویس بهداشتی یا حمام است دیگر نیاز نیست نگران صدای فلاش تانک باشید.
  • با توجه به کیفیت بالای ساخت برای استفاده طولانی‌مدت بهترین انتخاب است و به همین دلیل برای استفاده در محیط‌های اداری، تجاری و مسکونی که کاربران زیادی هر روزه از سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.
  • به نظافت آسان‌تر و حفظ بهداشت سرویس بهداشتی کمک می‌کند. 
  • با توجه به ساختار توکار خود در فضا سرویس بهداشتی صرفه‌جویی می‌کند. 
  • با توجه به استفاده از کلید مکانیزم توکار ، دسترسی به بخش داخلی دیوار جهت تعویض و یا تعمیر قطعات فلاش تانک براحتی صورت گرفته و به عبارت دیگر به دلیل اینکه استراکچر فلاش تانک توکار در درون دیوار قرار میگیرد ، در صورت خرابی و نیاز به تعمیر میتوانیم با باز کردن کلید فلاش‌ تانک به فضای درونی دیوار دسترسی داشته باشیم و نیازی به تخریب دیوار نداشته باشیم.



عضویت در خبرنامه

دفتر مرکزی
تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان گرمسار غربی، کوچه مفتاح، پلاک 1، واحد 1
©2024 Geberit, All Right Reserved