محصولات

کلید فلاش تانک توکار گبریت آلفا


کلید فلاش تانک توکار گبریت یکی از اجزا اصلی و مهم فلاش تانک‌های توکار گبریت بوده و وظیفه عملکردی آنها هدایت آب و تخلیه آن از درون مخزن فلاش تانک میباشد. این تخلیه آب مخزن باعث ورود آب به داخل توالت فرنگی گبریت یا وال هنگ گبریت شده لذا گاهی به آن ها کلید وال هنگ یا کلید توالت فرنگی نیز می گویند. کلیدهای فلاش تانک توکار گبریت در دو مدل آلفا و سیگما در بازار موجود میباشد که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارد.

 

ویژگی های برجسته کلید فلاش تانک گبریت آلفا


یکی از مهم‌ترین ویژگی های کلید فلاش تانک گبریت آلفا، قابلیت تنظیم میزان تخلیه آب است. با کلید بزرگ کل مخزن، با کلید کوچک تقریباً نیمی از مخزن تخلیه میشود. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد میزان مصرف آب را براساس نیاز خود تنظیم کنند و از هدر رفت آب جلوگیری نمایند. این مزیت علاوه بر صرفه‌جویی مالی، به حفظ محیط‌زیست نیز کمک می‌کند.

ویژگی منحصر به فرد بعدی، طراحی این محصولات است؛ کلید های فلاش تانک گبریت مانند تمامی کلیدهای توکار هم سطح با سطح دیوار قرار میگیرند و ظرافت طراحی آنها نه تنها با آخرین متد طراحی مطابقت دارد، بلکه با طراحی فوق العاده زیبایی که دارند به زیبایی محیط نیز کمک میکنند.

 

علاوه بر این، طراحی مقاوم در برابر خوردگی این محصول، دوام و عمر مفید بالایی را برای آن تضمین میکند. این امر باعث می‌شود کلید فلاش تانک گبریت آلفا به عنوان یک راه‌حل پایدار و قابل اعتماد برای سیستم تخلیه توالت شناخته شود.

همچنین طراحی ضد صدای این سیستم، موجب می شود که صدای تخلیه آب مزاحمتی ایجاد نکند. این ویژگی، به ویژه در مکان هایی مانند محیط های اداری یا اتاق های کاری بسیار کاربردی و مفید است.

 

نکته قابل توجه دیگر در مورد کلید فلاش تانک گبریت آلفا، سهولت نصب و راه‌اندازی آن است. این محصول با طراحی ساده و کاربر پسند خود، امکان نصب آسان را برای کاربران فراهم می‌کند.


قیمت کلید فلاش تانک گبریت آلفا


و در انتها نباید از قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن کلیدهای فلاش تانک گبریت آلفا غافل شد. با توجه به متریال درجه یک و دوام بالای محصولات، خرید کلید فلاش تانک گبریت آلفا، کاملا به صرفه بوده و تصمیم بسیار مطلوبی برای هر مصرف کننده خواهد بود.


عضویت در خبرنامه

دفتر مرکزی
تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان گرمسار غربی، کوچه مفتاح، پلاک 1، واحد 1
©2024 Geberit, All Right Reserved