محصولات

کلید فلاش تانک توکار گبریت یکی از اجزا اصلی و مهم فلاش تانک‌های توکار گبریت بوده و وظیفه عملکردی آنها هدایت آب و تخلیه آن از درون مخزن فلاش تانک میباشد. این تخلیه آب مخزن باعث ورود آب به داخل توالت فرنگی گبریت یا وال هنگ گبریت شده لذا گاهی به آن ها کلید وال هنگ یا کلید توالت فرنگی نیز می گویند .

کلیدهای فلاش تانک دارای انواع و مدل‌های مختلفی بوده و بر اساس جنس ؛ طرح؛ رنگ و اندازه این محصول با یکدیگر متفاوت هستند. کلیدهای فلاش تانک گبریت در دو مدل اصلی آلفا و سیگما در بازار موجود میباشند.


 کلید فلاش تانک گبریت سیگما


کلید فلاش تانک گبریت سیگما با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و فرایند ساخت مدرن، ترکیبی از زیبایی ظاهری و دوام بالا را به همراه دارد. این کلید به گونه ای طراحی شده که علاوه بر داشتن ظاهری جذاب، کارایی و کارآمدی نیز در استفاده از آن مشهود است.

تنوع محصولات گبریت سیگما در زمینه کلیدهای فلاش تانک بسیار گسترده است و هر کاربری می تواند مدل مناسب خود را پیدا کند؛ برای مثال طراحی برخی محصولات به گونه ای است که مجهز به نور ال ای دی هستند که باعث زیبایی بصری و راحتی استفاده می شود. در حالی که برخی دیگر از مدل ها، طراحی متفاوتی دارند اما همگی دارای ویژگی های هوشمندانه و کاربرپسندی هستند.

طراحی ارگونومیک این محصول، امکان استفاده آسان و راحت را برای همه افراد فراهم می کند. دکمه فشار دهنده به گونه ای طراحی شده است که می توان با اعمال فشار مناسب و صرف حداقل انرژی، آن را به راحتی فعال کرد. این ویژگی باعث می شود تا کاربران، حتی کودکان و سالمندان، بتوانند به راحتی از این کلید استفاده نمایند.

 

یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول، توکار بودن و موازی بودن آن با دیوار است. این ویژگی باعث می شود تا کلید فلاش تانک گبریت سیگما فضای زیادی را اشغال نکرده و به راحتی در سرویس بهداشتی جای گیرد. همچنین، طراحی موازی با دیوار، باعث می شود تا این محصول ظاهری تمیز و یکپارچه با فضا داشته باشد.

 

علاوه بر این ویژگی ها، کلید فلاش تانک گبریت سیگما دارای طراحی بسیار زیبا و چشمگیری است که می تواند ظاهر سرویس بهداشتی را به طور چشمگیری ارتقا دهد. این محصول با تنوع رنگی که دارد، امکان هماهنگی با دکوراسیون و طراحی سرویس بهداشتی را فراهم می کند و به عنوان یک عنصر زیبا و جذاب در فضا ظاهر می شود.

 

در مجموع، کلید فلاش تانک گبریت سیگما با ترکیب ویژگی های منحصر به فرد خود، به عنوان یک انتخاب ایده آل برای استفاده در سرویس های بهداشتی مطرح می شود. این محصول با کیفیت و دوام بالا، قیمت مناسب، طراحی چشمگیر و ویژگی های کاربردی نظیر توکار بودن و موازی بودن با دیوار، پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان در این حوزه خواهد بود؛ پس، خرید کلید فلاش تانک گبریت سیگما برای هر مصرف کننده، انتخابی ایده آل خواهد بود.


خرید کلید فلاش تانک گبریت سیگما


برای خرید کلید فلاش تانک گبریت مدل سیگما و اطلاع از قیمت کلید فلاش تانک گبریت سیگما، با کارشناسان گبریت در تماس باشید.



عضویت در خبرنامه

دفتر مرکزی
تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان گرمسار غربی، کوچه مفتاح، پلاک 1، واحد 1
©2024 Geberit, All Right Reserved